Żeby uzyskać zwiększoną popularność w sieci internetowej można postawić na jak najlepszą rozpowszechnienie swojej firmy albo także zdecydować się w razie konieczności na czarny pijar, czyli wyeliminowanie konkurencji, używając negatywny reklama. Informacje na temat firmy, rozpowszechnione w sieci nie zawsze są prawdziwe, dużo z negatywnych opinii pochodzi w chwili obecnej od osób, które zajmują się tak zwanym czarnym pijarem, działając niekorzystnie na opinię innych firm.

Jest to z pewnością działanie w żaden sposób niekorzystne z etyką marketingową. Naturalnie o ile możemy mówić o tego rodzaju cechach w tym przypadku. Pomimo wszystko, to funkcjonuje, szczególnie, że klienci sklepów internetowych bardzo szczegółowo sprawdzają wszelki opinie na zagadnienie firmy, z której usług posiadają zamiar skorzystać. Nowi przedsiębiorcy w pewnych sytuacjach decydują się, więc na środki dość radykalne, starając się pozostać na rynku z opinią tej rzetelnej. Rywalizacja w każdej branży to prawdziwy wyścig szczurów, w którym wszystkie chwyty są zazwyczaj dozwolone. Firmy, które decydują się na czarny marketing ryzykują zazwyczaj natomiast dość wiele. Mogą liczyć one jednakże mimo wszystko na dobre efekty takich działań. Jest to jeden ze sposobności marketingu, zastosowany na szeroką skalę przez tych, którzy preferują odnieść sukces wszelkimi możliwymi sposobami nie za każdym razem zachowując zasadę uczciwego działania. Dlatego również wiele firm w zdecydowanej większości przypadków stara się raczej unikać tego rodzaju działań. Decydując się na postępowanie marketingowe pragną bardziej racjonalne funkcjonowania.

Źródło: black magic.

 
 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2024 Blog internetowy. All Rights Reserved