Pozytywny reklama nie w każdym momencie przynosi dobre efekty. Czasem mimo usilnych starań nie jesteśmy w stanie zapewnić właściwych efektów.

Gdy konkurencja posiada nad nami w rzeczywistości bardzo dużą przewagę, w całości jasne jest, że będziemy chcieli się tej przewagi pozbyć. W ten właśnie sposób powinniśmy postępować, jeżeli już pragniemy znaleźć na rynku miejsce dla siebie i dla swojej firmy. Czarny PR może w tym pomóc. Czym on jest? Tego dowiesz się już za chwilę.
Otóż takim PR nazywamy negatywne funkcjonowania marketingowe, które wymierzone są w inną markę. Jeżeli już nie możemy przyciągnąć do siebie konkurencji za poradą pozytywnych opinii o mojej firmie, a środowisko jest hermetyczne, to w takim przypadku konieczne jest posługiwanie się całkiem innym modelem. Jest nim czarny marketing, czyli całkiem inaczej próba zdetronizowania konkurencji za pomocą umieszczania w internecie negatywnych treści o danej firmie czy firmach. Posłużymy się tutaj przykładem. Posiadamy dwie restauracje i każda z nich jest genialna, każda posiada klientów i dobrą opinię, ale jedna woli być lepsza. Co powinna w takiej sytuacji zrobić. Otóż musi podjąć działania, które zmierzą do postawienia w złym świetle restauracji konkurencyjnej. Jeżeli tak zrobi i klienci odwrócą się od tej drugiej firmy, to całkiem zrozumiałe będzie, że taka firma jest wtedy na wygranej pozycji. Otóż w sytuacji, gdy zastosuje się taki model postępowania, efekty mogą przejść nasze najśmielsze oczekiwania i o to obecnie chodzi. Czarny marketing szeptany może się stać tajną bronią naszej firmy.

Polecam: czarny marketing szeptany.

 
 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2024 Blog internetowy. All Rights Reserved