Czy wiesz, że największy wpływ na sprzedaż produktu ma brandi tworzenie marki dla klientów. Za przykład mogą posłużyć produkty marki Apple. Wystarczy rozejrzeć się po naszych znajomych oraz większości użytkowników urządzeń spod logo jabłka.

Ich klienci mimo tego, że kupują i posiadają najdroższy smartfon na rynku, to realnie mają problem ze swobodnym życiem do następnej wypłaty. Natomiast podświadoma identyfikacja wizualna firmy Stevea Jobsa wywarła na nich wielki wpływ.Ich użytkownicy perfekcyjnie wiedzą, że nie stać ich na flagowy model nowego iPhonea, jednak pomimo wszystko są w stanie wręcz zaciągnąć kredyt w banku bądź wziąć telefon na raty. Skąd wynika takie zachowanie? Czy wpływ na to ma sama reklama marki i reklama? Sporo osób, o których powiedzieliśmy sobie wyżej stara się tłumaczyć tę sytuację w jakiś racjonalny sposób. Mówią oni, że wolą zakupić raz a porządnie. Twierdzą, że konkretny produkt przyda im się w pracy. Jednakże w rzeczy samej zostali oni przykryci wręcz wzorowym marketingiem firmy Apple. Zostali oni zawładnięci życiem, które wykreowało Apple wokół swojej marki. Konsumenci ich telefonów chcą poczuć się kimś więcej. Chcą być inni od osób, które użytkują inne telefony. Dlatego też cena nie ma dla nich żadnego znaczenia, ponieważ są oni zapłacić najwyższą cenę w zamian za utożsamienie się z wartościami, które wykreowała marka Apple. Dla Apple tworzenie marki było priorytetowym zadaniem. Czyż to nie jest świetny pomysł na wykreowanie podobnej otoczki wokół swoich produktów?

Warto zobaczyć: www.whiteart.pl/ksiega-identyfikacji-wizualnej

 
 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2024 Blog internetowy. All Rights Reserved