Wielu właścicieli firm nie inwestuje w profesjonalną stronę internetową, decydując się na najtańsze i najprostsze rozwiązanie, wydając bardzo duże kwoty na zyskanie ruchu, np. zlecając pozycjonowanie stron www.

Wysoka pozycja w wyszukiwarce posiada znaczenie, ale zadbana, nowoczesna strona, bez wstawek z lat 90-ych również brana jest pod uwagę przez klientów. Czy jeśli nie jesteśmy gotowi zainwestować w własną wirtualną wizytówkę, to mamy prawo oczekiwać tego od naszych klientów? Jeżeli już ty nie inwestujesz w siebie, to dlaczego ktoś miałby od ciebie coś kupić?
Oszczędzanie na wyglądzie strony sprawia, że zarabiamy mniej. Na czym polega skuteczna promocja strony internetowej? To ważne, ażeby przyjąć odpowiednią strategię reklamy naszych towarów i usług. Z jednej strony będzie to pozyskiwanie linków z tematycznych stron: blogów, portali, które pozytywnie wpłynie na pozycjonowanie stron www, ale również umożliwi zyskać użyteczny ruch na stronę, z drugiej prowadzenie profili w mediach społecznościowych, w których możemy dzielić się wartościową wiedzą, np. zamieszczając filmiki albo korzystając z opcji Facebook Live. Jak osiągnąć najlepsze efekty? Przywiązuj wagę do każdego tekstu, filmu, wywiadu, który posyłasz świat. Nigdy nie wiesz, gdy ktoś przypadkowo na niego trafi w sieci i postanowi zostać twoim klientem. Działanie na pół gwizdka to marnowanie potencjału konkretnego bloga i portalu. O ile właściciele sklepów są gotowi zainwestować w publikację, o tyle w ogromnej liczbie przypadków nie przykładają wagi do jakości informacji, zlecając ją za niskie stawki przypadkowym copywriterom.
Dodatkowe informacje: http://grupainfomax.info.pl/slowa-kluczowe-i-pozycjonowanie-strony.
Polecamy: http://lubsad.info.pl/zadbaj-o-widocznosc-swojej-witryny.

 
 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2024 Blog internetowy. All Rights Reserved