Właściwie każdy właściciel strony internetowej woli, by była ona odwiedzana przez jak największą ilość użytkowników. Przy dużej ich liczbie stosownie przygotowana strona i oferta ma możliwość zamienić wielu z nich w kontrahentów.

Warto tutaj podkreślić, że teraz znakomita większość ruchu na witrynach wywodzi się z wyszukiwarki. To obecnie wydatki na SEM (Search Engine Marketing) czyli marketing w wyszukiwarkach są największymi jeśli chodzi o marketing internetowy. Ludzie walczą między sobą o jak najwyższe pozycje, które powiązane są wprost ze zwiększonym ruchem na stronie. SEM możemy podzielić na pozycjonowanie – czyli obecność w wynikach organicznych wyszukiwania, oraz płatne linki sponsorowane, gdzie płaci się za kliknięcia w reklamę. Kategorycznie warto zainwestować w obie formy, ponieważ znacznie się one różnią i mają różnorodne zalety. O ile chodzi o płatną reklamę – ppc (pay per click), opłata za kliknięcia, to ma ona swoją specjalną pozycję w wynikach wyszukiwania. W każdej sytuacji płatne wyniki ukazują się na pierwszych miejscach i dzięki temu mają szansę na zdobycie ogromnej ilości kliknięć i przekierowań na nasza stronę. Dalszym plusem jest to, że możemy sami decydować co posiada się znajdować w treści naszej reklamy, , a ponadto kiedy posiada się ona pokazywać (po wpisaniu jakich słów kluczowych), a przy tym możemy ustalać odpowiednią kwotę za kliknięcie dzięki czemu posiadamy kontrolę nad tym ile wydajemy i tej kwoty nie będziemy przekraczać. Co ważne taka reklama pojawia się w SERPach w tej samej chwili, to nie jest tak w jaki sposób w sytuacji pozycjonowania, że powinniśmy czekać miesiące zanim nasza witryna tam się pojawi, a jeszcze nie mamy na to zapewnień. Poprzez reklamę w adwords można informować o zmianach, o promocjach, zachęcać do wykorzystywania mojej oferty.
Źródło: reklama w google.

 
 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2024 Blog internetowy. All Rights Reserved