Logo, a więc i sam projekt logo, jest jednym z najważniejszych elementów wzornictwa korporacyjnego – ogólnego wizerunku firmy lub organizacji. Stanowi on podstawę albo warunek wstępny projektowania wszystkich publikacji (takich jak reklamy, broszury, oferty internetowe, produkty i ich opakowania i tak dalej.) a także środków komunikacji (podpis poczty elektronicznej, papier firmowy), ponieważ wszystkie te elementy zawierają logo i mają je za podstawę.

Dobre logo jest niesłychanie ważne dla firm, ponieważ jest rozpoznawalne i pozytywnie postrzegane przez zadowolonych klientów (zobacz: dowiedź się znacznie więcej o projektach graficznych). Projektowanie graficzne logo musi być przemyślane i skrupulatne.
Projekt graficzny – logo firmy
Do wykonania logo potrzeba czegoś więcej niż tylko długopisu i papieru. Jako wzór można wykorzystać rysunek, a pomysły na logo można zrealizować za pomocą dobrego kodu graficznego albo programu do bezpośredniego projektowania logo, których w sieci nie brakuje (polecam: projektowanie graficzne). Produktem końcowym będzie logo w formie cyfrowej, które będzie można używać w różnorakich rozmiarach i do różnych celów, na przykład. na stronach internetowych, filmach, dokumentach i innych plikach. Zasada projektowania graficznego logo jest prosta: logo powinno jak najdokładniej wyrażać to, co reprezentuje dana marka. Niezależnie od tego, czy jest to marka sporej firmy, mniejszej firmy czy linii produktów, w każdym momencie istnieją charakterystyczne cechy, które można wykorzystać w logo. Często osiąga się to poprzez połączenie liter i elementów wizualnych. Logo może składać się z jednej lub kilku liter i/lub różnych elementów graficznych, przy czym o rozpoznawalności decyduje także paleta kolorystyczna.

Dodatkowe informacje: www.iveno.pl/kalendarze-plakatowe

 
 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2024 Blog internetowy. All Rights Reserved