Etykiety od dawien dawna są jedną z pierwszych rzeczy na którą patrzymy jako ewentualni klienci. To one przyciągają nasz wzrok, dlatego eksperci odpowiedzialni za marketing prowadzą wręcz wyścig o w jaki sposób najbardziej wymyślną etykietę. I nie jest ważne czy są to etykiety papierowe czy etykiety foliowe. Posiadają nas przyciągać i działać na naszą wyobraźnię.

Ażeby te efekty dostać, zazwyczaj nadrukowane na owe etykiety są hasła „promocja”, „gratis” itp. Hasła te, by były widoczne są na tle jaskrawych barw, ażeby obecnie rzucały nam się w oczy.

Jaka zatem jest różnica pośród etykietami papierowymi a foliowymi? I dlaczego nie stosuje się jednego rodzaju na wszystkich produktach?

Kluczowym powodem są względy ekonomiczne. Etykiety papierowe są znacznie tańszym rozwiązaniem od tych foliowych, więc o ile warunki przechowywania danego produktu nie wymagają znacznej wytrzymałości nadruku, używa się papier. Dokładnie tak samo, jeżeli opakowanie produktu narażone jest na wilgoć bądź inne okoliczności niekorzystne, warto zastosować etykietę foliową by nadruk, który notabene wykonywany jest inną technologią, się nie uszkodził.

A jest to najbardziej istotne, z tego względu, że na etykietach drukowany jest kod kreskowy, w którym nawet najmniejsza zmiana, czy też przerwa sprawia brak sposobów jego odczytu.

Podsumowując, etykiety niegdyś łatwe i bez wymyślnych wzorów, dzisiaj są bardzo kolorowe i żywe. Wszystko to spowodowane jest co raz większą konkurencją, a co za tym idzie wyścig o klienta jest bardziej zacięty niż kiedyś.

Zobacz: etykiety foliowe.

 
 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2018 Blog internetowy. All Rights Reserved