Każda firma woli odnosić zyski, jednak receptą na sukces są jak zwykle -klienci. Stare świetne powiedzenie mówi: „Klient naszym panem”, jest to prawda, ale jedynie po części. Klient sam powinien mieć świadomość tego na co się pisze i bez negocjacji współpracować. Wyraźnie przedstawiona oferta firmy jest istotna. Ważne są też inne rzeczy jeżeli chodzi o reklamę.

Doradztwo marketingowe

Jeżeli dana firma nie jest pewna co do treści, formatu, miejsca reklamy, to może zaczerpnąć porady specjalisty. Doradca pokaże i przygotuje stosowny, indywidualny zamiar marketingu (doradztwo marketingowe).

Można także zaoszczędzić pieniądze, które wydalibyśmy na doradcę i na własną rękę spróbować coś wskórać. Oczywiście nie zaleca się tu żadnych, pochopnych działań, gdyż każda źle wydana złotówka, mogłaby zagwarantować firmie nawet paru nabywców.

Strategia marketingowa

Na sam początek na pewno należy obrać strategię, czyli tzw. „wabik na kontrahentów”. Prościej mówiąc, powinniśmy odnaleźć coś, czego nie ma konkurencja i efektywnie to wypromować. Ważne jest także miejsce, czyli wybór jednego z ogólnodostępnych środków masowego przekazu. Reklamy w telewizji sporo kosztują, ulotek i tak ani jedna osoba nie czyta…. więc co ?

Reklama w Internecie !

Internet działa na ludzi jak narkotyk. Jest wciągający, m.in. dlatego że jest w nim dużo cennych informacji, a ponieważ wszyscy lubią dowiadywać się nowych rzeczy, to bardzo chętnie z niego korzystają. Czytając jakiś artykuł na stronie, (w większości przypadków) z boku albo w treści wyświetlają się reklamy. Jest to rewelacyjna promocja, ponieważ są to reklamy kontekstowe, czyli o ile na przykład. ktoś czyta artykuł nt. trądziku, to wyświetlą się mu reklamy o zdrowiu. Cały system działa bardzo intuicyjnie. Można ażeby zatem ten fakt wykorzystać i reklamować się online – marketing w Internecie. A najlepsze w tym Ci to, że reklamodawcy rozliczają za kliknięcia w baner i są to w wielu wypadkach groszowe sprawy.

Zobacz: reklama marketingowa.

 
 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2024 Blog internetowy. All Rights Reserved